Консультації для батьків


Щоб упевнено почуватися в інформаційному суспільстві, сучасний малюк має вчитися класифікувати, систематизувати, аналізувати та узагальнювати інформацію, виводити найпростіші закономірності, грамотно і чітко формулювати свої думки, робити висновки. Цього навчає логіка-розділ математики, який розглязає методи пізнання, природу математичного доведення, довідність суджень, зокрема умови їх істинності. Ознайомлення з нею доцільно починати вже у дошкільні роки. Опануванню дітьми логічних операцій сприяють завдання, що вчать розмірковувати і водночас поглиблюють уявлення з різних галузей знань. 
Читати далі...... Привчаємо розмірковувати  змалку





Обовязкова тема для обговорення в групах дітей старшого дошкільного віку-досягнення вихованцями дошкільної зрілості, адже саме це є показником успішної роботи педагогічного колективу та батьків. Базовий компонент орієнтує на формування девяти базових якостей особистості, що й визначають її дошкільну зрілість.Читати далі.......  Особистість випускника дитсадка: базові якості


Дитина перейшла до старшої групи дошкільного закладу. Чи означає це, що через рік вона буде у першому класі початкової школи? Нерідко батьки опиняються на роздоріжжі: до школи малюк іще не "дозрів", а випускну групу садка вже закінчив. Де ж його місце? Значно побільшало родин, які прагнуть вберегти дітей від передчасних шкільних навантажень і залишають їх у дитячому садку.
Читати далі........На роздоріжжі: дитячий садок чи школа?




Сучасні психолого-педагогічні дослідження наголошують на ефективності залучення дітей до різних видів дитячої діяльності, зокрема трудової, з наймолодшого віку. Однак питання трудового виховання в умовах сім`ї сьогодні втрачають актуальність з низки об`єктивних та суб`єктивних причин. У дошкільних навчальних закладах дитячу працю часто теж вважають другорядним видом діяльності. Така ситуація має бути виправлена докорінним спососбом. І розпочинати варто передусім із сім`ї.
Читати далі......Дитяча праця в сім`ї: за і проти?


Здавна поняття мораль і виховання українці ототожнювали. Визначальними рисами морального обличчя вихованої людини завжди вважалися доброта, щедрість, жертовність, чесність, справедливість, щирість, привітливість, шанобливість, толерантність, уважність, турботливість, поміркованість, вимогливість до себе тощо. Саме на формування цих рис і має ґрунтуватися моральний гарт юного покоління.  Далі.....



Немає коментарів:

Дописати коментар